با استناد به بیش از ۱۰ سال تجربه کاری درخشان فعالیت بنده در صنعت بزرگ زیبایی و مشاوره و همکاری با دهها برند موفق این حوزه
بنده از سال ۱۳۹۱ تاکنون به صورت متمرکز و فعال در صنعت زیبایی ایران مشغول به فعالیت مشاوره، هدایت (کوچینگ مراکز زیبایی) هستم. طی این سالهای آسیبشناسیهای زیادی رو در حوزه مارکتینگ، منابع انسانی و برندسازی شخصی و سازمانی فعالین حوزه اعم از آرایشگران، تراپیستها، مراکز زیبایی و سلامتی، مراکز اسپا و ماساژ و حتی محصولداران داخلی و خارجی انجام دادهام.
به طور خلاصه برندسازی برای هر حوزه نیازمند نقشه راه کاملا متفاوت و مجزا است و نسخه واحد برای برندسازی در این صنعت وجود ندارد اما مراحل زیر در کسب و کار اغلب فعالین این حوزه مشترک است که اگر شخص یا سالنی قصد برندسازی در حوزه را دارد میبایست مراحل زیر را حتما در کارهای خود مد نظر داشته باشد.
۱- نام گذاری اصولی بر اساس قوانین برندسازی
۲- متکی نبودن به پیج اینستاگرام
۳- تیم سازی داخلی و تدوین وفادارسازی پرسنل
۴- برنامه تبلیغاتی مدون و هدفمند
۵- داشتن اهداف بلند مدت و کوتاه مدت بر اساس مدل SMART
۶- تحقیق بازار دورههای
۷- شبکهسازی اصولی در حوزه زیبایی
۸- داشتن نقشه راه اصولی جهت برندسازی (که به نظرم جز مهمترین قسمتهاست)
امیدوارم مفید واقع شده باشد
ارادتمندم بی کران مجتبی منصوری
مشاور ارشد رشد و برندسازی اصولی
در صورتی که نیاز به مشاوره آنلاین دارید به واتس اپ شماره زیر پیام دهید